pondělí 24. prosince 2012

Er ikke ute etter engangstreff, så kun sex når kjemien stemmer og vi kjenner en gjensidig lyst og sitring til hverandre ;-)


Mannen var i dusjen når det ringte på døren. I mangel på håndkle tok han sin datters smekke fra tørkestativet for å skjule utstyret når han løp til døra for å åpne. Mannen åpnet døren, utenfor sto naboens kone. Hun knakk sammen i latter over synet og han kikket ned på smekken.
På den sto det: "vokser og blir stor til mammas glede.. :)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Les nøye gjennom profilen.... Mener du at det stemmer med deg og det du søker??
Ikke forvent svar hvis din profil overhode ikke stemmer overens med det som jeg vil ha....
For at jeg skal vurderer å svare på melding fra deg /dere, så skal du ha en profil med litt tekst som forteller litt om deg...
Kriterier jeg har satt for en mann...
# Ganske stor ( 18 cm ---> ) og ikke noe minus hvis den er god og tykk ;)
# Du har heller noen kilo for mye enn tynn og beinete...
# Du bor på sunnmøre, da jeg kan være impulsiv av meg og vil ha deg raskt, så rimelig kort avstand (søre sunnmøre)... Ikke forvent deg svar hvis du bor annet sted enn på Sunnmøre.
# Du er helst i et forhold...
# Du er frisert / barbert nedentil da jeg ikke liker hår i "maten"
# Du vet at du kan skjemme meg bort...
* Du er renslig, fri for sykdommer osv...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Jeg liker å bli sett, så ja, samboer kan se på oss, eller kanskje han blir med på trekant når jeg vil ha to menn...
Samboeren min liker også veldig godt å "låne vekk" meg til en eller flere.. Ingen sjalusi... Han tenner på at jeg har sex med andre :)) og liker godt å se video av meg når jeg har vært borte eller har hatt besøk hjemme...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Spennende å tenke på å bli behandlet litt røft, bli dominert.... En fantasi jeg gjerne kunne tenke meg å teste ut med den rette, kanskje to menn. To menn som kan gi behandling ut i fra satte grenser, samtidig ganske frie tøyler. "Miste" kontrollen...

Žádné komentáře:

Okomentovat